Bezdomne zamiast rasowych

Do niedawna mieszkańcy Los Angeles mogli w sklepie OrangeBone oprócz gadżetów dla psiaków kupić rasowe szczeniaki. Od trzech miesięcy można z niego wyjść tylko z psiakiem schroniskowym.
Na tej stronie zbieramy Twoje ciasteczka, czyli korzystamy z plików cookies. Dowiedz się więcej.
Do niedawna mieszkańcy Los Angeles mogli w sklepie OrangeBone oprócz gadżetów dla psiaków kupić rasowe szczeniaki. Od trzech miesięcy można z niego wyjść tylko z psiakiem schroniskowym.
Sklep na stylowej Melrose Avenue przyciąga celebrytów z Hollywood luksusowymi artykułami światowej sławy projektantów. Sprzedawanie w nim rasowych szczeniaków spotkało się z protestami obrońców zwierząt. W grudniu przed sklepem demonstrowali członkowie organizacji Last Chance for Animals. Jej przedstawicielka Kim Sill spotkała się z właścicielem OrangeBone Clarkiem Duvallem i uświadomiła mu, jak wielki problem stanowi nadpopulacja psów, opowiedziała o warunkach panujących w schroniskach i przekonała, że w jego sklepie wiele osób kupuje rasowego psiaka tylko dla kaprysu.
Efekt? Duvall postanowił zmienić model biznesowy swojej firmy. Dziś w OrangeBone nie kupi się już rasowego psa, ale za to można adoptować szczeniaka schroniskowego. Po udanych pierwszych tygodniach biznesmen ma nadzieję, że w ciągu roku uda mu się znaleźć domy nawet dla 1000 psów! Każdy szczeniak adoptowany w OrangeBone jest wykastrowany, zaszczepiony i zaczipowany. Nad ich zdrowiem czuwa lekarz weterynarii, a pracownicy zostali przeszkoleni, by mogli doradzać klientom, którego psa powinni wybrać.
Droga Czytelniczko, Drogi Czytelniku,
Chcielibyśmy rozwijać się dla ciebie i prezentować ci coraz lepsze treści w naszym serwisie. Chcielibyśmy również móc prezentować ci dopasowane do twoich preferencji treści marketingowe – ale potrzebujemy na to twojej zgody. Dzięki wyrażeniu zgody zobaczysz reklamy, które lepiej odpowiadają twoim zainteresowaniom. Brak zgody nie oznacza, że nie zobaczysz reklam, ale że wyświetlimy ci reklamy losowe, niedopasowane do twoich zainteresowań lub widoczne dla wszystkich. Dla nas wyświetlanie reklam stanowi źródło naszego finansowania i umożliwia rozwój naszych usług dla ciebie.
Kliknij „zgadzam się” na dole tego okienka, a tym samym wyrazisz zgodę na przetwarzanie przez Petstar sp. z o.o. (i jej zaufanych partnerów) twoich danych osobowych, zapisywanych w plikach cookies lub za pomocą innych podobnych technologii w celach marketingowych, w szczególności w celu profilowania, w tym poprzez wyświetlanie spersonalizowanych reklam w naszym serwisie.
Lista naszych zaufanych partnerów jest dostępna na https://www.psy.pl/lista-zaufanych-partnerow/. Zaufani partnerzy to podmioty, z którymi współpracujemy w celu dopasowania do twoich zainteresowań reklam, które widzisz w naszym serwisie, jak również w celu wykonywania badań lub analiz, żeby ulepszać nasze usługi. Zgadzając się, wyrażasz również zgodę (o ile nie zmienisz ustawień twojego oprogramowania/przeglądarki) na przechowywanie w twoim urządzeniu końcowym plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych.
Wyrażona przez ciebie zgoda jest dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać. Możesz również zawsze zmienić ustawienia cookies, tak aby nie zapisywały twoich śladów. Administratorem twoich danych jest Petstar sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz zaufani partnerzy.
Przysługuje ci też prawo dostępu do twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania przez nas twoich danych i praw, które ci w związku z tym przysługują oraz na temat plików cookies, znajdziesz w „Polityce Prywatności Petstar sp. z o.o.” znajdującej się pod adresem: https://www.psy.pl/polityka-prywatnosci/.