„Zwierzęce zwierzenia, czyli o emocjach czworonogów z HempKing” – weź udział w akcji i pomóż zwierzakom!


Zwierzęta, zarówno te posiadające dom, jak i jego poszukujące, mierzą się z różnymi problemami. Marka HempKing zwraca uwagę na emocje doświadczane przez zwierzaki w trudnych chwilach, dlatego startuje z akcją „Zwierzęce zwierzenia”. Jej uczestnicy pokażą, jak wspierają swoich pupili w trudnych lub stresujących chwilach, a każde zgłoszenie to pomoc dla organizacji działających na rzecz czworonogów. Dla osób biorących udział w inicjatywie przygotowano też wyjątkowe zestawy nagród.

HempKing to polski producent wyrobów na bazie konopi siewnych, którego flagowym produktem są olejki CBD z naturalnym składem o pełnym spektrum fitoskładników. Pomysł na założenie marki powstał w 2017 roku, gdy Kimbo – pies twórców firmy – zachorował na epilepsję oporną na leczenie weterynaryjne. Objawy choroby ustąpiły dopiero po podaniu mu olejku CBD, a dziś zwierzak ma 6 lat i czuje się świetnie. Właściciele HempKinga nie są obojętni na problemy innych zwierząt, dlatego organizują akcję, za zgłoszenia do której przekażą wybranym organizacjom olejki CBD. Produkty trafią do Fundacji Zwierzęca Polana oraz Schroniska w Korabiewicach, które jest prowadzone przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!

– Zwierzęta poszukujące domu mierzą się z wieloma trudnościami – samotnością, stresem, lękiem czy problemami zdrowotnymi. Chcemy je wesprzeć i sprawić, że czas oczekiwania na nowy dom będzie łatwiejszy, dlatego przekazujemy partnerom naszej akcji olejki CBD przeznaczone dla czworonogów. CBD to kanabidiol – związek występujący naturalnie w konopiach siewnych, które nie wykazują właściwości psychoaktywnych. Olejki dostarczają zwierzakom pełne spektrum cennych fitoskładników, kwasy tłuszczowe omega 3 i 6, wspierają ich naturalną odporność, dbają o układ sercowo-naczyniowy oraz działają pozytywnie na skórę i sierść . Tego typu produkty są też stosowane przez specjalistów jako wsparcie leczenia weterynaryjnego czy terapii behawioralnej, o czym mieliśmy okazję przekonać się w przypadku Kimbo – komentuje Damian Olędzki, założyciel marki HempKing.

Jak wziąć udział w akcji?

„Zwierzęce zwierzenia, czyli o emocjach czworonogów z HempKing” są skierowane do właścicieli zwierząt takich jak psy, koty a nawet… konie! Aby wziąć udział w inicjatywie wystarczy dodać na Instagram post ze zdjęciem zwierzaka i opisem, w którym pokaże się sposób na jego wsparcie w mniejszych lub większych trudnych chwilach.. Aby zgłoszenie było kompletne konieczne jest także oznaczenie profilu marki w poście oraz użycie dedykowanego akcji hashtagu #konopnezwierzaki. Zgłoszenie ma wartość 10 zł – po zakończeniu akcji HempKing podzieli zebraną kwotę na olejki CBD, które przekaże po równo organizacjom działającym na rzecz zwierząt. Każdy uczestnik ma znaczenie i wpływ na realną pomoc czworonogom!
 Udział w akcji to możliwość zrobienia czegoś dobrego dla podopiecznych Fundacji Zwierzęca Polana oraz Fundacji Viva. W czasach kiedy telefon towarzyszy nam na każdym kroku, wstawienie zdjęcia na Instagram zajmuje tylko chwilę, ale właśnie ta chwila wystarczy, aby pomóc zwierzakom. Każda forma wspierania schronisk jest cenna – najczęściej mówi się o przekazywaniu karmy czy datków finansowych, natomiast my chcemy iść o krok dalej i zaopatrzyć organizacje w olejki CBD. Tego typu produkty nie są uznawane jako te pierwszej potrzeby, ale mają ogromne znaczenie dla zwierząt, szczególnie tych borykających się ze stresem, lękami czy problemami zdrowotnymi. Wierzymy, że dzięki naszej akcji ułatwimy zwierzakom czekanie na dom i przyśpieszymy jego odnalezienie. Aby zmotywować użytkowników do pomocy i wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby przygotowaliśmy dla uczestników zastawy naszych produktów – dodaje Izabela Wojciuk, współtwórczyni marki HempKing.
Wśród uczestników konkursu zostanie przyznanych 5 nagród głównych, 10 wyróżnień, a 30 osób otrzyma nagrody pocieszenia. W zestawach znajdują się olejki CBD, kosmetyki na bazie konopi siewnych oraz żywność konopna.
Więcej informacji na temat akcji można znaleźć pod linkiem.
Patronem medialnymi akcji jest portal Psy.pl.
Autor: Marta Ozimek
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments