Podsumowanie akcji „Worek za worek”. Sprawdź, ile kilogramów karmy otrzymały psiaki ze Staruszkowa!

Za nami gala „Serce dla Zwierząt”, ale też i akcja „Worek za worek”. Z racji tego, że była to jubileuszowa, 15. edycja plebiscytu organizowanego przez portal Psy.pl – marka Femi Stories postanowiła wesprzeć to wyjątkowe wydarzenie i stworzyła na tę okazję limitowane plecaki typu worek. Co więcej, są one z rozpoznawalnym dla tej firmy zwierzęcym motywem i idealnie sprawdzają się na co dzień. Ale to jeszcze nie wszystko! Właśnie tak powstała akcja „Worek za worek”, której celem było udzielenie pomocy psom, które przebywają w Staruszkowie – hospicjum dla starych i schorowanych czworonogów.

Przypomnijmy, że przystań dla psów na ostatnie lata, a czasem jedynie miesiące życia prowadzi pani Krystyna Seemayer – laureatka plebiscytu „Serce dla Zwierząt”. W Staruszkowie przebywa ponad 40 psów, które mają zapewnione jedzenie, leczenie, troskliwą opiekę i miłość. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ.

Akcja „Worek za worek” i jej finał

Polska marka Femi Stories nie pozostała obojętna na los zwierzaków i stworzyła limitowaną kolekcję Femi x Serce dla Zwierząt. Worek kosztował 69 zł i za każdy zakupiony plecak firma Butcher’s zadeklarowała się przekazać 2 kg karmy dla psów mieszkających w Staruszkowie.

Ponadto marka przygotowała też specjalną okazję dla klientów. Wystarczyło na pozostałe zakupy znajdujące się w koszyku użyć kodu FEMILOVESANIMALS, by otrzymać 20% rabatu.

Akcja „Worek za worek” trwała aż do wyczerpania zapasów. A jaki jest jej finał? Femi Stories sprzedało 180 plecaków-worków. Zatem hospicjum dla starszych i schorowanych psów otrzymało aż 360 kg karmy!

Cieszymy się, że tyle osób zakupiło limitowaną kolekcję stworzoną przez polską markę i okazało wsparcie tej niezwykle pięknej inicjatywie. Dziękujemy również Femi Stories, że stworzyli takie ładne – i co najważniejsze praktyczne – worki specjalnie z okazji jubileuszowej edycji „Serce dla Zwierząt”.