27.11.2009
Bądź aniołem
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Znana z walki o prawa zwierząt amerykańska organizacja PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) prowadzi kampanię proadopcyjną, w której zachęca, aby „być aniołem dla zwierząt”. W reklamach występuje modelka polskiego pochodzenia Joanna Krupa.
fot. peta.org
Joanna i Rugby (pies w typie yorka) namawiają do przygarniania zwierząt zamiast kupowania ich z niepewnego źródła. Każdy zakup psa lub kota z pseudohodowli zmniejsza bowiem szanse innego zwierzaka na adopcję ze schroniska. Stąd hasło kampani – „Bądź aniołem dla zwierząt. Zawsze adoptuj. Nigdy nie kupuj”.
Joanna Krupa z PETA współpracowała już wcześniej, uczestnicząc w kampanii przeciwko noszeniu futer.
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
21.11.2024
Zrób coś wyjątkowego na Święta – dołącz do akcji #CharytatywnaChoinka!
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich prezentami i dzielimy się ciepłem. A co z tymi, którzy nie mają rodziny ani domu? Dzięki akcji #CharytatywnaChoinka, organizowanej przez Fundację Sarigato w ramach projektu „Karmimy Psiaki”, każdy z nas może sprawić, że zwierzęta w schroniskach poczują magię Świąt. To już siódma edycja tej wyjątkowej inicjatywy, w której pomagamy czworonożnym podopiecznym z całej Polski.
undefined
07.11.2024
Co warto kupić dla pupila? Poradnik zakupowy!
Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Zwierzęta domowe mają dobroczynny wpływ na ludzi. Badania dowodzą, że kontakt z czworonogami redukuje stres, pozwala rozładować napięcie, zachęca do aktywności fizycznej. Zwierzęta uczą swoich opiekunów empatii, okazywania uczuć. Miłości psa czy kota nie do się porównać z niczym innym, pupile kochają bezwarunkowo.
undefined
28.10.2024
"Postaw na łapy. Dosyp coś od siebie"! Ruszyła akcja wsparcia zwierząt z terenów powodziowych
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Już dziś dobiega końca akcja, w której Radio 357 i marka Biofeed połączyły siły, by wesprzeć zwierzęta w schroniskach dotkniętych skutkami powodzi w Polsce. Inicjatywa zakłada, że każde 15 zł przekazane przez patronów radia, to kilogram karmy przekazany przez darczyńców, a BIOFEED dokłada od siebie drugi kilogram!
undefined