13.05.2015

Niezwykła kampania schroniska Battersea

author-avatar.svg

psy.pl

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Londyńskie schronisko Battersea Dogs and Cats Home postanowiło w nietypowy sposób rozpropagować adopcję zwierząt. Kampanię interaktywną „I’m looking for you” („Szukam cię”) przygotowała dla niego agencja reklamowa OgilvyOne, a głównym aktorem stał się Barley – pies kilka tygodni temu zaadoptowany z Battersea.

fot. Facebook

Klienci odwiedzający centrum handlowe Westfield w angielskim mieście Stratford, dostawali od wolontariuszy pracujących na rzecz schroniska Battersea Dogs and Cats Home ulotki. Informowały one o akcji propagującej przygarnianie psów i kotów. Ci, którzy je zatrzymali, ze zdumieniem odkrywali, że podczas wędrówki po centrum towarzyszy im kosmaty, płowy pies, pojawiający się na wszystkich ekranach i monitorach reklamy wizualnej. Pies zdawał się iść obok nich. Jeśli się zatrzymywali – zwierzak też się zatrzymywał, jeśli ruszali- szedł z nimi. Robił też sztuczki i zaczepiał ich, szczekając.

Barley – tak ma na imię pies z ekranu – miał przypominać odwiedzającym centrum handlowe, że w schronisku czekają na nich jego liczni przyjaciele, którym nie poszczęściło się tak, jak jemu. On znalazł się kilka tygodni wcześniej w nowej rodzinie.  

W ruch na ekranach Barleya wprawiło studio Exterion Media (to samo, które dostało Oscara za pracę przy filmie „Grawitacja’). Tajemnica interaktywnego działania Barleya leży w ulotkach, które otrzymali klienci. Były w nich ukryte mikroczipy zdalnie uruchamiające aplikację w postaci filmu z poruszającym się psem. Stąd też wrażenie, że zwierzak z ekranu „widzi” ludzi i reaguje na to, co robią.

Strona internetowa akcji zawiera bezpośrednie odnośniki do strony adopcyjnej zwierząt z Battersea. Jeśli ktoś nie może przygarnąć psa czy kota, może przesłać choć skromną kwotę na utrzymanie przytuliska. PŁ

Zobaczcie film o kampanii „Szukam cię”:

Pierwsza publikacja: 26.04.2022

Podziel się tym artykułem:

author-avatar.svg
psy.pl

Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.

Zobacz powiązane artykuły

27.06.2025

Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.

null

undefined

24.06.2025

"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom

Ten tekst przeczytasz w 4 minuty

Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!

kampania "Nie porzucaj, tez mam uczucia"

undefined

13.06.2025

Zginęła ratując psa z torów. 42-letnia kobieta nie zdążyła przed nadjeżdżającym pociągiem

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Miała tylko kilka sekund. Alicia Leonardi próbowała ściągnąć psa swojego byłego partnera z torów kolejowych. Nie zdążyła. Wypadek w stanie New Hampshire pokazuje, jak wielką cenę czasem płacimy za miłość do zwierząt.

null

undefined

null

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter i otrzymuj raz w tygodniu wieści ze świata psów!

Zapisz się