13.05.2015
Niezwykła kampania schroniska Battersea
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Londyńskie schronisko Battersea Dogs and Cats Home postanowiło w nietypowy sposób rozpropagować adopcję zwierząt. Kampanię interaktywną „I’m looking for you” („Szukam cię”) przygotowała dla niego agencja reklamowa OgilvyOne, a głównym aktorem stał się Barley – pies kilka tygodni temu zaadoptowany z Battersea.
fot. Facebook
Klienci odwiedzający centrum handlowe Westfield w angielskim mieście Stratford, dostawali od wolontariuszy pracujących na rzecz schroniska Battersea Dogs and Cats Home ulotki. Informowały one o akcji propagującej przygarnianie psów i kotów. Ci, którzy je zatrzymali, ze zdumieniem odkrywali, że podczas wędrówki po centrum towarzyszy im kosmaty, płowy pies, pojawiający się na wszystkich ekranach i monitorach reklamy wizualnej. Pies zdawał się iść obok nich. Jeśli się zatrzymywali – zwierzak też się zatrzymywał, jeśli ruszali- szedł z nimi. Robił też sztuczki i zaczepiał ich, szczekając.
Barley – tak ma na imię pies z ekranu – miał przypominać odwiedzającym centrum handlowe, że w schronisku czekają na nich jego liczni przyjaciele, którym nie poszczęściło się tak, jak jemu. On znalazł się kilka tygodni wcześniej w nowej rodzinie.
W ruch na ekranach Barleya wprawiło studio Exterion Media (to samo, które dostało Oscara za pracę przy filmie „Grawitacja’). Tajemnica interaktywnego działania Barleya leży w ulotkach, które otrzymali klienci. Były w nich ukryte mikroczipy zdalnie uruchamiające aplikację w postaci filmu z poruszającym się psem. Stąd też wrażenie, że zwierzak z ekranu „widzi” ludzi i reaguje na to, co robią.
Strona internetowa akcji zawiera bezpośrednie odnośniki do strony adopcyjnej zwierząt z Battersea. Jeśli ktoś nie może przygarnąć psa czy kota, może przesłać choć skromną kwotę na utrzymanie przytuliska. PŁ
Zobaczcie film o kampanii „Szukam cię”:
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
27.06.2025
Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.
undefined
24.06.2025
"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom
Ten tekst przeczytasz w 4 minuty
Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!
undefined
13.06.2025
Zginęła ratując psa z torów. 42-letnia kobieta nie zdążyła przed nadjeżdżającym pociągiem
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Miała tylko kilka sekund. Alicia Leonardi próbowała ściągnąć psa swojego byłego partnera z torów kolejowych. Nie zdążyła. Wypadek w stanie New Hampshire pokazuje, jak wielką cenę czasem płacimy za miłość do zwierząt.
undefined