17.02.2010
Poszukujemy specjalisty ds. reklamy
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Petstar sp. z o.o. - wydawca miesięcznika „Mój Pies” oraz serwisów internetowych www.psy.pl i www.koty.pl - poszukuje osoby do sprzedaży powierzchni reklamowej.
Umiesz odróżnić psa od kota? Wiesz, czym się różni baner od barteru? Masz szansę na wspaniałą pracę! Jeśli kandydatów będzie więcej, wybierzemy najlepszego, który:
- jest kreatywny, energiczny i samodzielny,
- zna przynajmniej jeden język obcy,
- potrafi skutecznie sprzedawać powierzchnię reklamową.
Być może do twoich zadań już wkrótce należeć będzie:
- sprzedaż powierzchni reklamowej w miesięczniku i serwisach internetowych,
- obsługa ogłoszeń drobnych,
- pozyskiwanie nowych klientów.
Oferty prosimy nadsyłać na adres: praca@petstar.pl
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
21.11.2024
Zrób coś wyjątkowego na Święta – dołącz do akcji #CharytatywnaChoinka!
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich prezentami i dzielimy się ciepłem. A co z tymi, którzy nie mają rodziny ani domu? Dzięki akcji #CharytatywnaChoinka, organizowanej przez Fundację Sarigato w ramach projektu „Karmimy Psiaki”, każdy z nas może sprawić, że zwierzęta w schroniskach poczują magię Świąt. To już siódma edycja tej wyjątkowej inicjatywy, w której pomagamy czworonożnym podopiecznym z całej Polski.
undefined
07.11.2024
Co warto kupić dla pupila? Poradnik zakupowy!
Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Zwierzęta domowe mają dobroczynny wpływ na ludzi. Badania dowodzą, że kontakt z czworonogami redukuje stres, pozwala rozładować napięcie, zachęca do aktywności fizycznej. Zwierzęta uczą swoich opiekunów empatii, okazywania uczuć. Miłości psa czy kota nie do się porównać z niczym innym, pupile kochają bezwarunkowo.
undefined
28.10.2024
"Postaw na łapy. Dosyp coś od siebie"! Ruszyła akcja wsparcia zwierząt z terenów powodziowych
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Już dziś dobiega końca akcja, w której Radio 357 i marka Biofeed połączyły siły, by wesprzeć zwierzęta w schroniskach dotkniętych skutkami powodzi w Polsce. Inicjatywa zakłada, że każde 15 zł przekazane przez patronów radia, to kilogram karmy przekazany przez darczyńców, a BIOFEED dokłada od siebie drugi kilogram!
undefined