02.07.2015
Z psem przez całe życie
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Wiemy, że mają za zadanie coś nam sprzedać, że zostały przygotowane przez sztab specjalistów… Ale zdarzają się takie reklamy, które po prostu warto obejrzeć.
undefined
Pamiętacie film „Boyhood” z zeszłego roku, który opowiada o dorastaniu pewnego chłopca? Ten obraz zdobył sześć nominacji do Oscara – w tym jednego Oscara dla najlepszej aktorki drugoplanowej i kilkadziesiąt innych nagród oraz nominacji. Na motywie tego filmu firma Iams produkująca karmę dla zwierząt przygotowała reklamę.
Reklama przedstawia sceny z życia chłopca, który z kilkulatka staje się młodym mężczyzną. Przez cały ten okres towarzyszy mu pies o imieniu Duck. Firma Iams tłumaczy, że ich ideą było pokazanie, jak ważne jest zdrowe odżywianie psa przez całe jego życie, by nigdy nie zabrakło mu młodzieńczej energii.
Trudno się nie zgodzić, że to bardzo istotne, by nasz pupil rozwijał się prawidłowo, ale oglądając ten krótki film, pojawia się też myśl, jak ważna jest miłość i troska właściciela… AW
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
04.07.2025
Ciężkie chwile po tragedii w Ząbkach: mieszkańcy poszukują swoich pupili
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
W czwartek, 3 lipca, po godz. 19 w podwarszawskich Ząbkach doszło do pożaru w jednym z budynków na osiedlu przy ulicy Powstańców. Ogień momentalnie objął cały dach i rozprzestrzenił się dalej, powodując ogromne zniszczenia. Ponad 500 osób w ułamku sekundy straciło dach nad głową, a teraz mierzą się z kolejną tragedią – poszukują swoich zwierząt.
undefined
27.06.2025
Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.
undefined
24.06.2025
"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom
Ten tekst przeczytasz w 4 minuty
Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!
undefined