10.05.2019

Messi i Neymar w kampanii Mastercard próbują odzyskać… psią piłkę

Magdalena Olesińska

Magdalena Olesińska

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Ruszyła najnowsza kampania Mastercard, która jednoczy najlepszych sportowców, w tym Lionela Messiego i Neymara Jr, w misji odzyskania zagubionej czerwonej psiej piłki.

Messi i Neymar w kampanii

fot. “The Red Ball” by Mastercard

Spot reklamowy „The Red Ball” („Czerwona piłka”) opowiada uroczą historię młodej dziewczyny i jej psa rasy border collie, który stracił ulubioną zabawkę. W wideo możemy być świadkami wędrówki po różnych krajach czerwonej piłki, która symbolizuje część logo Mastercard. Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard próbują odzyskać psią zabawkę, ale nie tylko oni. Również inni znani sportowcy używają swoich talentów, aby im pomóc. Ponadto spot pokazuje, jak łatwe okazało się odzyskanie psiej zabawki. A wszystko dzięki połączeniu sił i szybkim płatnościom zbliżeniowym dokonanym za pomocą karty Mastercard.

Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard

W globalnej kampanii Mastercard wystąpił Messi i Neymar. Oprócz nich w spocie reklamowym wystąpili: Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky. Kampania Mastercard prowadzona jest jednocześnie na 45 rynkach.

„Razem wszystko jest możliwe”

Lionel Messi, który próbuje dogonić czerwoną piłkę, ale ostatecznie zostaje „zablokowany”. Zawodnik rugby Bryan Haban, aby odzyskać psią zabawkę od dziecka znajdującego się w wózku, szybko płaci za balon swoją kartą Mastercard. Następnie przekazuje go maluchowi, który… wyrzuca zabawkę. Zawodnik rugby z Nowej Zelandii Dan Carter podczas joggingu na plaży znajduje zgubę, za którą wszyscy podążają. W reklamie możemy też zobaczyć, jak tenisistka Ana Ivanovic za pomocą gitary odbija piłeczkę.

Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu – oczekują, że marki będą miały punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokażemy nasz – powiedział Raja Rajamannar, główny specjalista ds. Marketingu i komunikacji w Mastercard.

„Razem wszystko jest możliwe”, dlatego wspólnymi siłami udaje się odzyskać psią zabawkę. Pod koniec spotu dziewczynka ponownie zaczyna bawić się ze swoim pupilem, który tym razem nie próbuje już nawet złapać rzuconej w jego stronę piłeczki.

Niektórzy widzowie mogą zobaczyć swoich ulubionych sportowców – zawodników rugby i piłki nożnej, podczas gdy jeszcze inni mogą podziwiać tenisistów i golfistów. Nas jednak najbardziej zauroczył psiak, który wystąpił w spocie reklamowym.

Zdjęcie główne: www.youtube.com/watch?v=XvTe5TFu7MY

Pierwsza publikacja: 26.04.2022

Podziel się tym artykułem:

Magdalena Olesińska

Zobacz powiązane artykuły

15.04.2024

Z pseudohodowli odebrano ponad 60 zaniedbanych psów! Schronisko prosi o pomoc

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Zaniedbane psy, brodzące we własnych odchodach – to krótki opis dramatu, jaki rozegrał się w Gdańsku. Nielegalnie prowadzona hodowla została zlikwidowana. Teraz pracownicy schroniska apelują o pomoc. 

Psy z pseudohodowli z Gdańska

undefined

04.04.2024

Dzień Bezdomnych Zwierząt 2024 – jak można go świętować? Sprawdź!

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

4 kwietnia 2024 wypada Dzień Bezdomnych Zwierząt. Wydarzenie to przypomina nam o rzeczach, o których zapominamy wśród codziennych obowiązków – gdzieś tam czekają psy, które nie mają domów. I to my możemy im pomóc!

dzień bezdomnych zwierząt

undefined

04.04.2024

Pokaż psu lepszy świat. Zostań opiekunem tymczasowym i zamieszkaj we wrocławskim Domu dla Skrzywdzonych Zwierząt

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

We Wrocławiu wystartowała niesamowita inicjatywa. Powstał Dom dla Skrzywdzonych Zwierząt. Już tylko krok dzieli od pełnego ruszenia z akcją. Teraz trwa rekrutacja tymczasowych opiekunów. 

Dom dla Skrzywdzonych Zwierząt

undefined

null

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter i otrzymuj raz w tygodniu wieści ze świata psów!

Zapisz się