10.05.2019
Messi i Neymar w kampanii Mastercard próbują odzyskać… psią piłkę
Magdalena Olesińska
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Ruszyła najnowsza kampania Mastercard, która jednoczy najlepszych sportowców, w tym Lionela Messiego i Neymara Jr, w misji odzyskania zagubionej czerwonej psiej piłki.
fot. “The Red Ball” by Mastercard
Spot reklamowy „The Red Ball” („Czerwona piłka”) opowiada uroczą historię młodej dziewczyny i jej psa rasy border collie, który stracił ulubioną zabawkę. W wideo możemy być świadkami wędrówki po różnych krajach czerwonej piłki, która symbolizuje część logo Mastercard. Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard próbują odzyskać psią zabawkę, ale nie tylko oni. Również inni znani sportowcy używają swoich talentów, aby im pomóc. Ponadto spot pokazuje, jak łatwe okazało się odzyskanie psiej zabawki. A wszystko dzięki połączeniu sił i szybkim płatnościom zbliżeniowym dokonanym za pomocą karty Mastercard.
Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard
W globalnej kampanii Mastercard wystąpił Messi i Neymar. Oprócz nich w spocie reklamowym wystąpili: Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky. Kampania Mastercard prowadzona jest jednocześnie na 45 rynkach.
„Razem wszystko jest możliwe”
Lionel Messi, który próbuje dogonić czerwoną piłkę, ale ostatecznie zostaje „zablokowany”. Zawodnik rugby Bryan Haban, aby odzyskać psią zabawkę od dziecka znajdującego się w wózku, szybko płaci za balon swoją kartą Mastercard. Następnie przekazuje go maluchowi, który… wyrzuca zabawkę. Zawodnik rugby z Nowej Zelandii Dan Carter podczas joggingu na plaży znajduje zgubę, za którą wszyscy podążają. W reklamie możemy też zobaczyć, jak tenisistka Ana Ivanovic za pomocą gitary odbija piłeczkę.
Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu – oczekują, że marki będą miały punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokażemy nasz – powiedział Raja Rajamannar, główny specjalista ds. Marketingu i komunikacji w Mastercard.
„Razem wszystko jest możliwe”, dlatego wspólnymi siłami udaje się odzyskać psią zabawkę. Pod koniec spotu dziewczynka ponownie zaczyna bawić się ze swoim pupilem, który tym razem nie próbuje już nawet złapać rzuconej w jego stronę piłeczki.
Niektórzy widzowie mogą zobaczyć swoich ulubionych sportowców – zawodników rugby i piłki nożnej, podczas gdy jeszcze inni mogą podziwiać tenisistów i golfistów. Nas jednak najbardziej zauroczył psiak, który wystąpił w spocie reklamowym.
Zdjęcie główne: www.youtube.com/watch?v=XvTe5TFu7MY
Zobacz powiązane artykuły
21.11.2024
Zrób coś wyjątkowego na Święta – dołącz do akcji #CharytatywnaChoinka!
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich prezentami i dzielimy się ciepłem. A co z tymi, którzy nie mają rodziny ani domu? Dzięki akcji #CharytatywnaChoinka, organizowanej przez Fundację Sarigato w ramach projektu „Karmimy Psiaki”, każdy z nas może sprawić, że zwierzęta w schroniskach poczują magię Świąt. To już siódma edycja tej wyjątkowej inicjatywy, w której pomagamy czworonożnym podopiecznym z całej Polski.
undefined
07.11.2024
Co warto kupić dla pupila? Poradnik zakupowy!
Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Zwierzęta domowe mają dobroczynny wpływ na ludzi. Badania dowodzą, że kontakt z czworonogami redukuje stres, pozwala rozładować napięcie, zachęca do aktywności fizycznej. Zwierzęta uczą swoich opiekunów empatii, okazywania uczuć. Miłości psa czy kota nie do się porównać z niczym innym, pupile kochają bezwarunkowo.
undefined
28.10.2024
"Postaw na łapy. Dosyp coś od siebie"! Ruszyła akcja wsparcia zwierząt z terenów powodziowych
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Już dziś dobiega końca akcja, w której Radio 357 i marka Biofeed połączyły siły, by wesprzeć zwierzęta w schroniskach dotkniętych skutkami powodzi w Polsce. Inicjatywa zakłada, że każde 15 zł przekazane przez patronów radia, to kilogram karmy przekazany przez darczyńców, a BIOFEED dokłada od siebie drugi kilogram!
undefined