04.04.2020
Niezwykły pomysł schroniska. Zdjęcia bezdomnych psów trafiły na pudełka od pizzy!
Magdalena Olesińska
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Pizzeria i organizacja na rzecz zwierząt razem promują adopcję czworonogów. Tym razem psy szukają domu na… pudełkach od pizzy!
fot. twitter.com/niagaraspca
Schroniska wymyślają różne kreatywne kampanie, aby zachęcić ludzi do adopcji swoich podopiecznych. Zaczynając od kalendarzy, reklam, sesji zdjęciowych kundelków poprzebieranych w kostiumy, aż po etykiety piw z podobiznami psów. Tym razem we współpracy nowojorskiej firmy Just Pizza & Wing Co. z Amherst i organizacji Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SPCA) w Niagara powstał kolejny pomysł, by zwrócić uwagę na problem schroniskowych zwierząt. Psy, które są podopiecznymi fundacji, szukają domu na pudełkach od pizzy.
Psy szukają domu na pudełkach od pizzy
Właścicielka pizzerii Just Pizza & Wing Co. Mary Alloy jest wolontariuszką w SPCA i współpracuje z Kimberly LaRussa, koordynatorką wydarzeń wcześniej wspomnianej organizacji zapobiegającej okrucieństwu wobec zwierząt. Pewnego dnia zrodził się pomysł na nietypową akcję promocyjną, dzięki której psy schroniskowe będą mogły znaleźć nowy dom.
Pewnej nocy Kimberly napisała do mnie SMS-a: „Hej, co byś pomyślała o umieszczeniu zdjęć psów na pudełkach od pizzy?”. Uznałam, że jest to świetny pomysł i nie mogłam się już doczekać, aż przejdziemy do działania. Wszyscy w firmie jesteśmy miłośnikami zwierząt, dlatego natychmiast zabrałam się do pracy – wspomina Mary Alloy, właścicielka pizzerii.
Nowy przyjaciel i… jeszcze więcej pizzy!
Od 28 lutego do 1 marca klienci pizzerii otrzymywali zamówienia z dodatkową ulotką, na której znajdowało się zdjęcie i informacje o konkretnym podopiecznym organizacji. Druk reklamowy umieszczano na pudełkach od pizzy. Pomysł spotkał się z pozytywnym odbiorem i już po pierwszym dniu akcji został zaadoptowany sześciomiesięczny psiak o imieniu Larry.
Odkąd akcja stała się popularna, również w mediach społecznościowych, wzrosła liczba osób zainteresowanych adopcją psów – powiedziała Kimberly LaRussa.
Aby zachęcić jeszcze więcej osób do adopcji, osoby, które zdecydowały się na przygarnięcie zwierzaka, otrzymały również bon podarunkowy w wysokości 50 dol. (ok. 200 zł) do wykorzystania w pizzerii.
Kolejni następcy
Pomysł Mary Alloy i Kimberly LaRussa szybko się rozprzestrzenia, a niektóre pizzerie, takie jak Italian Kitchen & Motocross Cafe Papa Louie w Ohio zainspirowały się akcją i wprowadziły ją również u siebie.
Inicjatywa Just Pizza & Wing Co. i SPCA odniosła sukces. Zarówno pizzeria, jak i schronisko zostały „zalane” telefonami w związku z adopcją psiaków. Kimberly LaRussa zapowiedziała, że to nie koniec. Już niebawem klienci pizzerii mogą się spodziewać, że na pudełkach od pizzy pojawią się zdjęcia kotów, które również czekają na nowy dom.
A jak tobie podoba się ten pomysł? Koniecznie napisz nam o tym w komentarzu!