Aktualności
10 maja 2019 3 minuty czytania

Messi i Neymar w kampanii Mastercard próbują odzyskać… psią piłkę

Ruszyła najnowsza kampania Mastercard, która jednoczy najlepszych sportowców, w tym Lionela Messiego i Neymara Jr, w misji odzyskania zagubionej czerwonej psiej piłki.

Messi i Neymar w kampanii

Spot reklamowy „The Red Ball” („Czerwona piłka”) opowiada uroczą historię młodej dziewczyny i jej psa rasy border collie, który stracił ulubioną zabawkę. W wideo możemy być świadkami wędrówki po różnych krajach czerwonej piłki, która symbolizuje część logo Mastercard. Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard próbują odzyskać psią zabawkę, ale nie tylko oni. Również inni znani sportowcy używają swoich talentów, aby im pomóc. Ponadto spot pokazuje, jak łatwe okazało się odzyskanie psiej zabawki. A wszystko dzięki połączeniu sił i szybkim płatnościom zbliżeniowym dokonanym za pomocą karty Mastercard.

Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard

W globalnej kampanii Mastercard wystąpił Messi i Neymar. Oprócz nich w spocie reklamowym wystąpili: Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky. Kampania Mastercard prowadzona jest jednocześnie na 45 rynkach.

„Razem wszystko jest możliwe”

Lionel Messi, który próbuje dogonić czerwoną piłkę, ale ostatecznie zostaje „zablokowany”. Zawodnik rugby Bryan Haban, aby odzyskać psią zabawkę od dziecka znajdującego się w wózku, szybko płaci za balon swoją kartą Mastercard. Następnie przekazuje go maluchowi, który… wyrzuca zabawkę. Zawodnik rugby z Nowej Zelandii Dan Carter podczas joggingu na plaży znajduje zgubę, za którą wszyscy podążają. W reklamie możemy też zobaczyć, jak tenisistka Ana Ivanovic za pomocą gitary odbija piłeczkę.

Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu – oczekują, że marki będą miały punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokażemy nasz – powiedział Raja Rajamannar, główny specjalista ds. Marketingu i komunikacji w Mastercard.

„Razem wszystko jest możliwe”, dlatego wspólnymi siłami udaje się odzyskać psią zabawkę. Pod koniec spotu dziewczynka ponownie zaczyna bawić się ze swoim pupilem, który tym razem nie próbuje już nawet złapać rzuconej w jego stronę piłeczki.

Niektórzy widzowie mogą zobaczyć swoich ulubionych sportowców – zawodników rugby i piłki nożnej, podczas gdy jeszcze inni mogą podziwiać tenisistów i golfistów. Nas jednak najbardziej zauroczył psiak, który wystąpił w spocie reklamowym.

Zdjęcie główne: www.youtube.com/watch?v=XvTe5TFu7MY

Interesuje Cię ta tematyka?

rośnie liczba porzuconych psów
Aktualności

Rośnie liczba porzucanych psów. Jest też problem z adopcją czworonogów

życie mopsów jest cierpieniem
Aktualności

Lekarze weterynarii są jednogłośni: życie mopsów jest okupione ogromnym cierpieniem

Pies Patron
Aktualności

Wcześniej doceniony przez Zełenskiego i UNICEF. Teraz został patronem schroniska

Magdalena Olesińska, Autorka w serwisie Psy.pl

Magdalena Olesińska

Autorka w serwisie Psy.pl
Czytaj więcej
Udostępnij:
Data pierwszej publikacji: 10 maja 2019

Newsletter

Chcesz otrzymywać wyjątkowe porady, newsy i historie na maila? Zapisz się na newsletter! (psst… mogą pojawić się też kody rabatowe)

Zapisz się!

Chcesz otrzymywać wyjątkowe porady, newsy i historie na maila? Zapisz się na newsletter!
(psst… mogą pojawić się też kody rabatowe)