10.05.2019
Messi i Neymar w kampanii Mastercard próbują odzyskać… psią piłkę
Magdalena Olesińska
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Ruszyła najnowsza kampania Mastercard, która jednoczy najlepszych sportowców, w tym Lionela Messiego i Neymara Jr, w misji odzyskania zagubionej czerwonej psiej piłki.
fot. “The Red Ball” by Mastercard
Spot reklamowy „The Red Ball” („Czerwona piłka”) opowiada uroczą historię młodej dziewczyny i jej psa rasy border collie, który stracił ulubioną zabawkę. W wideo możemy być świadkami wędrówki po różnych krajach czerwonej piłki, która symbolizuje część logo Mastercard. Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard próbują odzyskać psią zabawkę, ale nie tylko oni. Również inni znani sportowcy używają swoich talentów, aby im pomóc. Ponadto spot pokazuje, jak łatwe okazało się odzyskanie psiej zabawki. A wszystko dzięki połączeniu sił i szybkim płatnościom zbliżeniowym dokonanym za pomocą karty Mastercard.
Messi i Neymar w kampanii dla Mastercard
W globalnej kampanii Mastercard wystąpił Messi i Neymar. Oprócz nich w spocie reklamowym wystąpili: Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky. Kampania Mastercard prowadzona jest jednocześnie na 45 rynkach.
„Razem wszystko jest możliwe”
Lionel Messi, który próbuje dogonić czerwoną piłkę, ale ostatecznie zostaje „zablokowany”. Zawodnik rugby Bryan Haban, aby odzyskać psią zabawkę od dziecka znajdującego się w wózku, szybko płaci za balon swoją kartą Mastercard. Następnie przekazuje go maluchowi, który… wyrzuca zabawkę. Zawodnik rugby z Nowej Zelandii Dan Carter podczas joggingu na plaży znajduje zgubę, za którą wszyscy podążają. W reklamie możemy też zobaczyć, jak tenisistka Ana Ivanovic za pomocą gitary odbija piłeczkę.
Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu – oczekują, że marki będą miały punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokażemy nasz – powiedział Raja Rajamannar, główny specjalista ds. Marketingu i komunikacji w Mastercard.
„Razem wszystko jest możliwe”, dlatego wspólnymi siłami udaje się odzyskać psią zabawkę. Pod koniec spotu dziewczynka ponownie zaczyna bawić się ze swoim pupilem, który tym razem nie próbuje już nawet złapać rzuconej w jego stronę piłeczki.
Niektórzy widzowie mogą zobaczyć swoich ulubionych sportowców – zawodników rugby i piłki nożnej, podczas gdy jeszcze inni mogą podziwiać tenisistów i golfistów. Nas jednak najbardziej zauroczył psiak, który wystąpił w spocie reklamowym.
Zdjęcie główne: www.youtube.com/watch?v=XvTe5TFu7MY
Zobacz powiązane artykuły
27.06.2025
Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.
undefined
24.06.2025
"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom
Ten tekst przeczytasz w 4 minuty
Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!
undefined
13.06.2025
Zginęła ratując psa z torów. 42-letnia kobieta nie zdążyła przed nadjeżdżającym pociągiem
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Miała tylko kilka sekund. Alicia Leonardi próbowała ściągnąć psa swojego byłego partnera z torów kolejowych. Nie zdążyła. Wypadek w stanie New Hampshire pokazuje, jak wielką cenę czasem płacimy za miłość do zwierząt.
undefined