15.11.2011
Kalendarz „Mój Pies” 2012
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Miesięcznik „Mój Pies” już po raz szósty wydał wyjątkowy kalendarz, który został stworzony z myślą o właścicielach i miłośnikach czworonogów.
undefined
Dlaczego ten kalendarz jest tak wyjątkowy? Wyróżnia go kalendarium zawierające daty najważniejszych psich imprez – wystaw światowych i międzynarodowych, zawodów sportowych z udziałem psów, imprez plenerowych.
W pierwszych wydaniach kalendarza prezentowaliśmy psy najpopularniejszych ras, które wybieraliśmy z najlepszych polskich hodowli. W 2010 r. zmieniliśmy formułę i ogłosiliśmy casting na najpiękniejsze kundelki naszych czytelników. Z tysięcy nadesłanych zdjęć jury w składzie: redaktor naczelna, fotograf i grafik wybrało – z niemałym trudem – 13 najbardziej urokliwych mieszańców.
W 2011 r. – w odpowiedzi na prośby czytelników – zdecydowaliśmy się powtórzyć formułę kalendarza i znów ogłosiliśmy casting. Zainteresowanie wśród właścicieli czworonogów było nie mniejsze niż w poprzednim roku. Ponownie jury miało niełatwe zadanie, które psy wybrać. Zwycięzców zaprosiliśmy na sesję zdjęciową do Warszawy. Zdjęcia odbywały się w profesjonalnym studiu fotograficznym, które na tę okazję dostosowaliśmy do potrzeb czworonożnych modeli i przygotowaliśmy dla nich miski z wodą, karmę firmy Butcher’s i przysmaki w nagrodę. Do pozowania zachęcały też kolorowe i piszczące zabawki. Zdjęcia wykonała fotograf Celestyna Król – wielka miłośniczka czworonogów, której specjalnością są sesje zdjęciowe zwierząt domowych z ich właścicielami. Celestyna Król od siedmiu lat przygotowuje też okładki miesięcznika „Mój Pies” i doskonale porozumiewa się ze swoimi szczekającymi modelami. Często fotografuje ich z odpowiedniego dla psów poziomu – czyli leży na podłodze.
Podczas rozmów z właścicielami kalendarzowych kundelków okazało się, że nasi bohaterowie to psy uratowane ze schroniska, przygarnięte z lasu i z ulicy. Ich historie zainspirowały nas do nadania kalendarzowi charytatywnego charakteru. Postanowiliśmy, że część zysku ze sprzedaży numeru 12/2011 magazynu „Mój Pies”, do którego dołączony jest kalendarz, przeznaczymy na fundację Zwierzofani. Głównym celem działania fundacji jest zmniejszanie populacji bezdomnych psów i kotów poprzez powszechną sterylizację.
Kalendarz – wspierany przez program TVN Uwaga! – jest dołączony do całego wydania nakładu świątecznego miesięcznika „Mój Pies”, który w sprzedaży ukazał się 23 listopada 2011 r. Kalendarz – wydrukowany na kredowym papierze – ma 28 stron i widnieje na nim 13 portretów psów. Cena numeru z kalendarzem wynosi 9,99 zł.
REPORTAŻE UWAGA! TVN:
Numer 12 miesięcznika "Mój Pies" z kalendarzem na 2012 r. można jeszcze zamówić TUTAJ.
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
21.11.2024
Zrób coś wyjątkowego na Święta – dołącz do akcji #CharytatywnaChoinka!
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich prezentami i dzielimy się ciepłem. A co z tymi, którzy nie mają rodziny ani domu? Dzięki akcji #CharytatywnaChoinka, organizowanej przez Fundację Sarigato w ramach projektu „Karmimy Psiaki”, każdy z nas może sprawić, że zwierzęta w schroniskach poczują magię Świąt. To już siódma edycja tej wyjątkowej inicjatywy, w której pomagamy czworonożnym podopiecznym z całej Polski.
undefined
07.11.2024
Co warto kupić dla pupila? Poradnik zakupowy!
Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Zwierzęta domowe mają dobroczynny wpływ na ludzi. Badania dowodzą, że kontakt z czworonogami redukuje stres, pozwala rozładować napięcie, zachęca do aktywności fizycznej. Zwierzęta uczą swoich opiekunów empatii, okazywania uczuć. Miłości psa czy kota nie do się porównać z niczym innym, pupile kochają bezwarunkowo.
undefined
28.10.2024
"Postaw na łapy. Dosyp coś od siebie"! Ruszyła akcja wsparcia zwierząt z terenów powodziowych
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Już dziś dobiega końca akcja, w której Radio 357 i marka Biofeed połączyły siły, by wesprzeć zwierzęta w schroniskach dotkniętych skutkami powodzi w Polsce. Inicjatywa zakłada, że każde 15 zł przekazane przez patronów radia, to kilogram karmy przekazany przez darczyńców, a BIOFEED dokłada od siebie drugi kilogram!
undefined