09.04.2013
Pomeranian pyskiem biżuterii Tous
psy.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Tito the Pom, jeden z najsłodszych psów świata, prezentuje biżuterię z wiosenno-letniej kolekcji Bliss na 2013 rok hiszpańskiej marki Tous.
fot. Facebook
Wystylizowany przez swojego opiekuna Jorge Bendersky’ego, znanego wśród celebrytów nowojorskiego groomera, Tito pozuje do zdjęć w towarzystwie francuskiej modelki Loulou.
Charakterystyczna spiczasta głowa, duże ciemne oczy i wiecznie uśmiechnięty pyszczek szpica miniaturowego pomeraniana to cechy, które doskonale pasują do misia – znanego na całym świecie symbolu hiszpańskiej marki Tous. Ta rodzinna firma powstała w 1920 roku i słynie przede wszystkim ze złotej i srebrnej biżuterii ozdabianej diamentami i perłami. Tito the Pom okazał się prawdziwą gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej.
Pomeranian, który jest bywalcem niezliczonej ilości eventów, uczestnikiem programów telewizyjnych i sesji zdjęciowych, w naturalny sposób oddał pełen radości, kokieteryjny charakter kolekcji.
Kampanię realizował słynny fotograf Mario Sorrenti, autor miedzy innymi kalendarza Pirelli 2012. PK
Psy.pl to portalu tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.
Zobacz powiązane artykuły
04.07.2025
Ciężkie chwile po tragedii w Ząbkach: mieszkańcy poszukują swoich pupili
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
W czwartek, 3 lipca, po godz. 19 w podwarszawskich Ząbkach doszło do pożaru w jednym z budynków na osiedlu przy ulicy Powstańców. Ogień momentalnie objął cały dach i rozprzestrzenił się dalej, powodując ogromne zniszczenia. Ponad 500 osób w ułamku sekundy straciło dach nad głową, a teraz mierzą się z kolejną tragedią – poszukują swoich zwierząt.
undefined
27.06.2025
Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.
undefined
24.06.2025
"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom
Ten tekst przeczytasz w 4 minuty
Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!
undefined