06.06.2013
Pies w typie chihuahuy podbił serca internautów. Tuna ma już 379 000 fanów
Aleksandra Więcławska
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Pies w typie chihuahuy Tuna, posiadacz niewątpliwie wyróżniającego się pyszczka, najpierw stał się hitem internetu, a teraz będzie miał własną linię produktów.
fot. www.instagram.com/tunameltsmyheart
Tuna – zwany też Chiweenie – to mieszaniec chihuahuy i jamnika. W 2011 roku adoptowała go Courtney Dasher, która prawie codziennie dzieliła się fotografiami oryginalnego pieska z użytkownikami portalu Instagram.
Niespodziewana popularność
Zdjęcia bardzo szybko podbiły serca internautów. Dziś strona Tuny na Instagramie – Tuna Melts My Heart – ma już 379 tys. obserwujących, ale Courtney Dasher nie poprzestała tylko na tym. Otworzyła sklep internetowy, w którym można kupić koszulki, kubki, naklejki na iPhone’a z jedynym w swoim rodzaju wizerunkiem Tuny.
Część dochodu ze sprzedaży trafia do organizacji ASPCA, od której Dasher przygarnęła Tunę. Organizacja znalazła Tunę na poboczu drogi w San Francisco, gdzie prawdopodobnie pierwsi właściciele go porzucili.
Wewnętrzne piękno
Tuna ma poważną wadę zgryzu – zęby górnej szczęki wystają z łuku zębowego, stąd tak specyficzny wygląd pieska. W niczym mu to jednak na co dzień nie przeszkadza, a – pewnie właśnie dzięki temu – urzeka swoim wyglądem tysiące ludzi.
Zdaję sobie sprawę z tego, że większość ludzi postrzegałaby Tunę za nieatrakcyjnego psa. Jego wygląd po prostu nie mieści się w kanonach piękna typowego czworonoga. Ma zabawne zęby, które wystają, pieprzyki wokół ust. No i ten zmięty podbródek, przez który wygląda, jakby od wielu dni przebywał w wodzie. To właśnie te wszystkie rzezy sprawiły, że zakochałam się w Tunie i bardzo chciałam, żeby on o tym wiedział. Nigdy bym nie pomyślała, że mały niechciany piesek może wywrzeć na ludziach takie wrażenie, przynosząc im tyle radości i śmiechu – przyznaje Courtney (www.dailymail.co.uk).
Z dnia na dzień wielbicieli Chiweenie przybywa. Tuna uświadamia nam wszystkim, że to nie wygląd zewnętrzny jest najważniejszy. Więcej zdjęć mieszańca chihuahuy i jamnika można zobaczyć na Instagramie: www.instagram.com/tunameltsmyheart
zdjęcie główne: www.instagram.com/tunameltsmyheart
Certyfikowana trenerka psów (kurs ukończony w Centrum Kynologicznym Canid). Ukończyła też liczne kursy i uczestniczyła w kilkunastu seminariach z zakresu zachowania, żywienia i opieki nad psami.
Zobacz powiązane artykuły
21.11.2024
Zrób coś wyjątkowego na Święta – dołącz do akcji #CharytatywnaChoinka!
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich prezentami i dzielimy się ciepłem. A co z tymi, którzy nie mają rodziny ani domu? Dzięki akcji #CharytatywnaChoinka, organizowanej przez Fundację Sarigato w ramach projektu „Karmimy Psiaki”, każdy z nas może sprawić, że zwierzęta w schroniskach poczują magię Świąt. To już siódma edycja tej wyjątkowej inicjatywy, w której pomagamy czworonożnym podopiecznym z całej Polski.
undefined
07.11.2024
Co warto kupić dla pupila? Poradnik zakupowy!
Ten tekst przeczytasz w 3 minuty
Zwierzęta domowe mają dobroczynny wpływ na ludzi. Badania dowodzą, że kontakt z czworonogami redukuje stres, pozwala rozładować napięcie, zachęca do aktywności fizycznej. Zwierzęta uczą swoich opiekunów empatii, okazywania uczuć. Miłości psa czy kota nie do się porównać z niczym innym, pupile kochają bezwarunkowo.
undefined
28.10.2024
"Postaw na łapy. Dosyp coś od siebie"! Ruszyła akcja wsparcia zwierząt z terenów powodziowych
Ten tekst przeczytasz w 2 minuty
Już dziś dobiega końca akcja, w której Radio 357 i marka Biofeed połączyły siły, by wesprzeć zwierzęta w schroniskach dotkniętych skutkami powodzi w Polsce. Inicjatywa zakłada, że każde 15 zł przekazane przez patronów radia, to kilogram karmy przekazany przez darczyńców, a BIOFEED dokłada od siebie drugi kilogram!
undefined